Személyes áruátvétel helye: a szerviz-raktár címen, lásd fentebb.
Hibás termék beküldése postán:
Emailben küldje el panaszát a megadott email címre, akár garanciális, akár garancián túli esetről van szó. Addig ne postázza a terméket, amíg nem vette fel a kapcsolatot cégünkkel. Kérés esetén a terméket kedvező áron GLS postával oda-vissza tudjuk szállítani, ennek feltételeiről emailben adunk majd információt.
Személyes ügyintézés:
Hibás termék leadása: a BabyPlanet nagykereskedésben. A terméket a nagyker átveszi és átadja a szerviznek. Utána a vásárló értesítést kap, mikor jöhet vissza a termékért.
Szervizzel való személyes találkozás esetén: Kérjük, előre egyeztessen időpontot a szervizes kollégával telefonon vagy emailben! Nem garantált, hogy a hibát a szerviz azonnal orvosolni tudja a személyes felkereséskor, de erről előre tájékoztatni fogjuk. Ezért is fontos, hogy előre egyeztessen időpontot és elegendő tudomásunk legyen a termékhibáról.