Szállítás és Fizetés

Az alábbi feltételek érvényesek az ország egész területén, 2020. november 25-től visszavonásig.

Szállítási és utánvét díjak 2023.12.06-tól

Az árak ÁFA-val értendők. 

cikkszám elnevezés bruttó díj egyéb infó
GLS GLS futár házhozszállítás díj
(2 munkanap)
1800 Ft -
UTÁNVÉT Fizetés átvételkor, GLS utánvét díj 500 Ft -
  Személyes átvétel
a Budaörsi Telephelyen
ingyenes -

RÉSZLETES TUDNIVALÓK:

Személyes átvétel: a szerviz-raktár telephelyen, mely címe 2040 Budaörs, Gyár u.2. BITEP Ipari Park, azon belül: Bánky Donáth út, 24-es épület, 410-es tábla. GPS koordináták: 47.4677587189,18.892578376. 
Telefonos egyeztetés: +36302280750 számon, H-P: 8-16 óra között.

GLS futár: házhozszállítás 1-2 munkanap, a csomagfeladástól számítva.
GLS Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-29/886-700
Csomagátadás: munkanapokon, 8 - 17 óra között
A kiscsomagokat 300 cm körméretig (illetve 40 kg alatt) GLS futárral szállítjuk.
A vásárló emailben két értesítő emailt kap, egyet a feladáskor és egyet a kézhezvétel napján, benne a futár elérhetőségével, akivel tud egyeztetni is szükség esetén. Figyelje az email fiókot, a spam-eket is.

KUMI Futár:
A közepes és nagycsomagokat, 300 cm körméret felett, bármekkora súllyal, a Kumi Futárral szállítjuk, ennek átfutási ideje 1-3 munkanap a csomagfeladástól számítva.
A vásárló emailben értesítőt kap.
Csomagátadás: munkanapokon, főleg 8 - 17 óra között.

UTÁNVÉT: Csomagátvételkor kell fizetni az ellenértéket készpénzben vagy bankkártyával. A futárnak kell jelezni az átvételkor, hogy melyik fizetési módot választja a Vásárló.
ELŐRE FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL (esetleg átutalással): Ha a Vásárló már a webshop-megrendeléskor kifizette előre a terméket bankkártyával, akkor a futárnak már nem kell fizetni semmit, csak átvenni a csomagot. 

Bankkártyás fizetés és Átutalásos fizetés - a tudnivalók alább olvashatók, lapozzon lejjebb!

GLS futár további tudnivalók:

SMS értesítés: A GLS futárcég a címzett által megadott mobiltelefonszámra küldött SMS-ben értesíti a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén, benne a következő adatokkal: csomag azonosítószám, a kézbesítés várható ideje egy 3 órás időintervallumban, az utánvét összege, a futár telefonszáma.

E-MAIL értesítések: A csomag feladása napján értesítést kap a címzett, hogy a csomag feladásra került és a következő munkanapon kiszállításra kerül. A kiszállítás reggelén is kap a címzett egy e-mailt, hogy aznap érkezik a csomag.

Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a címzett kap egy e-mail üzenetet, melyben található egy link, amire rákattintva megadható a kiszállítás ideális napja (akár 3 órás tól-ig időintervallum is megadható), illetve más kiszállítási cím is kérhető, vagy a csomag GLS-Pontra történő kiszállítása is kérhető, ha a címzett a csomagot inkább egy külső csomagponton venné át, illetve vissza is utasíthatja a csomag átvételét. Több csomag esetén ezen szolgáltatások csomagonként is igénybe vehetők (minden egyes csomag csomagszámára való hivatkozás mellett).

GLS maximális csomagméret és súly: 60x80x200 cm, max. 40 kg/doboz

Összesen 3 kézbesítési kísérletet biztosít a GLS futárszolgálat, mielőtt a csomagot véglegesen visszaszállítaná a webshophoz.

A csomag elszállítása a webshop telephelyéről munkanapon történik és a csomag kiszállítása a címzetthez az azt követő munkanapon megy végbe 8-17 óra között. Ezáltal a Vásárló a csomagot 24-36 órán belül megkapja.

Hétvége/ünnepnap közbeesése esetén az azt követő első munkanapon kerül feladásra a csomag, ami által a rendelés feladásától számított csomagkiszállítás akár 36 órán túl is túlcsúszhat.

Amennyiben az átvevő személy eltér a csomagfeladáskor megadott személytől, akkor írásos meghatalmazásra van szükség, hogy a futártól a csomagot a meghatalmazott személy átvegye. Céges címre kért csomag esetén a csomagátvétellel megbízott személy veszi át a csomagot.

Számlázás

Minden esetben az átvett csomagban találja az eredeti számlát (tartós fogyasztási cikkek esetében a jótállási jegyet is). A számlát, jótállási jegyet a garancia érvényessége végett őrizze meg!

A számlán feltüntésre kerül a termék/ek bruttó fogyasztói ára; valamint a választott szállítási díjak.

Bankkártyás fizetés: A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Előre Átutalásos fizetés: Írásban kérni kell.Előre utalás választása esetén a számlát előbb emailben megküldjük még a csomag összekészítése előtt, hogy a vásárolt termékek értékét a Vásárló előre kifizethesse. Tehát, ha a Vásárló a webrendelés leadása során az átutalásos fizetést jelölte meg, akkor fontos, hogy várja meg a megadott email címére megérkező pdf formátumú számlát (munkanapon 24 órán belül, hétvége esetén az azt követő első munkanapon).

Az átutalás előtt a számlán megadott számlaszámot keresse meg (számla jobb felső sarok), ezt a számlaszámot és a Vásárló nevét írja be a "közlemény" rovatba az átutalás feladásakor.

A pénzbeérkezés után a csomag feladásra kerül. A csomag érkezésének dátuma telefonon vagy emailben kerül egyeztetésre a Vásárlóval, ez főleg akkor fontos, ha a Vásárló több napot is csúszott az átutalással, mivel a csomag addig nem indítható el.

Fizetési vagy szállítási mód változtatása

A rendelés elküldése után a csomagfeladásig (kb. 24 óra) lehetősége van változtatást kérni akár a szállítási, akár a fizetési mód kapcsán, ekkor emailben írjon a babycare@babycare.hu címre.

Súlyok és méretek kiszállításkor

GLS futár kiszállítás esetén egy darab csomag (doboz) maximális súlya 32 kg lehet. Ennél nagyobb súly esetén vagy az áru térfogata, kiterjedése miatt előfordulhat, hogy az árut legalább két csomagban küldjük el vagy saját szállító járművön magunk szállítjuk ki. Ilyen nagyon ritkán fordul elő, és emailben vagy telefonon egyeztetünk a Vásárlóval előzőleg. 

Rendelés lemondása

A rendelés a rendelés elküldése után visszavonható. kérjük, ügyeljen arra, hogy mihamarabb jelezze rendelés visszavonási igényét a babycare@babycare.hu email címen írásban!! A rendelést lehetőleg a csomagfeladásig (kb. 24 óra) mondja vissza, így elkerülheti a szállítási díj kifizetésének terhét, amennyiben a felszámításra került.

Amennyiben későn mondja le a csomagot és a csomag már feladásra került, tehát a csomagot a futár már elvitte telephelyünkről, akkor a szállítási díj a Vásárlóra terhelhető, erről a webshopot üzemeletető Vállalkozás dönt. 

Amennyiben a csomagot megkapta, átvette, kifizette, de mégsincs rá szüksége, akkor a terméket ne bontsa ki a csomagolásából és ne használja, hanem élhet a webes rendelésekre vonatkozó 14 napos elállási jogával, melyről részletesen az ÁSZF-ben (Általános Szerződési Feltételek) olvashat. Elállási igényét írásban jelezze a babycare@babycare.hu email címen vagy postai címünkön (Babycare Int. Kft. 1113 Budapest, Badacsonyi u. 24.)

Olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket is.

Olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatunkat és Adatvédelmi Nyilatkozatot, valamint a Sütikre (cookies) vonatkozó információkat is.