Az alábbi feltételek érvényesek az ország egész területén, 2020. november 25-től visszavonásig.
Szállítási és utánvét díjak 2024.03.28-tól
Az árak ÁFA-val értendők.
cikkszám | elnevezés | bruttó díj | egyéb infó |
---|---|---|---|
GLS | GLS/KUMI futár házhozszállítás díj (1-2 munkanap) |
1800 Ft |
Kiscsomag szállítás: GLS futár Nagycsomag szállítás: KUMI futár |
UTÁNVÉT | Fizetés átvételkor, GLS/KUMI futár esetén utánvét díj | 500 Ft | - |
GLSMPL | Magyar Posta Zrt. postacsomag szállítási díj | 5000 Ft | - |
- | Személyes átvétel a Budaörsi Telephelyen |
ingyenes | - |
Szálítási-átvételi módok és egyéb tudnivalók:
Magyar Posta Zrt.: https://www.posta.hu/
Postai (kézbesítési) szolgáltatások: házhozszállítás vagy MPL automatába vagy MPL csomagpontra szállítás kérése. A csomag a Magyar Posta egyik fiókpostájára kerül elszállításra és ott kerül feladásra. Szállítási idő: 5-7 munkanap. Szállítás max. 40 kg-ig. Figyelem: Csak előre fizetés választható! Előre fizetés bankkártyával vagy előre utalás a számla emailben való megküldése után. A kívánt magyar postai szállítási módot a Vásárló írja be a Megjegyzés c.rovatba a megrendelés menete során. Ha a csomagméret miatt más szállítási szolgáltatás választása szükséges, akkor a Vásárlót az Ügyfélszolgálat telefonon, emailben értesíti. Csomag nyomonkövetés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
GLS futár: https://gls-group.com/HU/hu/home/
A GLS futárral a kiscsomagokat szállítjuk házhoz, 300 cm körméretig (illetve 40 kg alatt). Utánvétes fizetés is választható (futárnál fizetés készpénz, bankkártya). Szállítási idő: 1-2 munkanap.
Csomag nyomonkövetés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/
Csomagátadás: munkanapokon, 8 - 17 óra között.
GLS Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-29/886-700
A vásárló emailben két értesítőt kap, egyet a feladáskor és egyet a kézhezvétel napjának reggelén 7-8 óra között, mely napszakban várható a csomag és benne a futár elérhetőségével.
GLS maximális csomagméret és súly: 60x80x200 cm, max. 40 kg/doboz
Összesen 3 kézbesítési kísérletet biztosít a GLS futárszolgálat, mielőtt a csomagot véglegesen visszaszállítaná a webshophoz.
KUMI Futár: https://kumifutar.hu/
A Kumi futár viszi házhoz a közepes és nagycsomagokat 300 cm körméret felett, bármekkora súllyal. Utánvétes fizetés is választható (futárnál fizetés készpénz, bankkártya). Szállítási idő: 1-3 munkanap a csomagfeladástól számítva. A vásárló emailben értesítőt kap. Csomagátadás: munkanapokon, főleg 8 - 17 óra között.
Csomag nyomonkövetés: https://jotallas.com/kovetes
Személyes átvétel: a szerviz-raktár telephelyen, mely címe 2040 Budaörs, Gyár u.2. BITEP Ipari Park, azon belül: Bánky Donáth út, 24-es épület, 410-es tábla. GPS koordináták: 47.4677587189,18.892578376.
Telefonos egyeztetés: +36302280750 számon, H-P: 8-16 óra között.
Egyéb szállítási tudnivalók
A csomag elszállítása a webshop telephelyéről munkanapon történik és a csomag kiszállítása a címzetthez az azt követő munkanapon megy végbe 8-17 óra között. Ezáltal a Vásárló a csomagot 24-36 órán belül megkapja.
Hétvége/ünnepnap közbeesése esetén az azt követő első munkanapon kerül feladásra a csomag, ami által a rendelés feladásától számított csomagkiszállítás akár 36 órán túl is túlcsúszhat.
Amennyiben az átvevő személy eltér a csomagfeladáskor megadott személytől, akkor írásos meghatalmazásra van szükség, hogy a futártól a csomagot a meghatalmazott személy átvegye. Céges címre kért csomag esetén a csomagátvétellel megbízott személy veszi át a csomagot.
Számlázás
Minden esetben az átvett csomagban találja az eredeti számlát (tartós fogyasztási cikkek esetében a jótállási jegyet is). A számlát, jótállási jegyet a garancia érvényessége végett őrizze meg!
A számlán feltüntésre kerül a termék/ek bruttó fogyasztói ára; valamint a választott szállítási díjak.
Fizetési módok
UTÁNVÉT: Csomagátvételkor kell fizetni az ellenértéket készpénzben vagy bankkártyával. A futárnak kell jelezni az átvételkor, hogy melyik fizetési módot választja a Vásárló.
Bankkártyás fizetés, előre fizetés, utalás: A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Előre átutalás, előre fizetés: Írásban kérni kell.Előre utalás választása esetén a számlát előbb emailben megküldjük a Vásárlónak, még a csomag összekészítése előtt. Az emailt, benne a számlával, munkanapon 24 órán belül, hétvége esetén az azt követő első munkanapon küldjük. A számla sorszámát a közlemény rovatba, kérjük, írja be az utalás során.
A pénzbeérkezés után a csomag feladásra kerül munkanapon déli 13 óráig.
Fizetési vagy szállítási mód utólagos megváltoztatása
A rendelés elküldése után a csomagfeladásig (kb. 24 óra) lehetősége van változtatást kérni akár a szállítási, akár a fizetési mód kapcsán, ekkor emailben írjon a babycare@babycare.hu címre.
Rendelés lemondása
A rendelés a rendelés elküldése után visszavonható. kérjük, ügyeljen arra, hogy mihamarabb jelezze rendelés visszavonási igényét a babycare@babycare.hu email címen írásban!! A rendelést lehetőleg a csomagfeladásig (kb. 24 óra) mondja vissza, így elkerülheti a szállítási díj kifizetésének terhét, amennyiben a felszámításra került.
Amennyiben későn mondja le a csomagot és a csomag már feladásra került, tehát a csomagot a futár már elvitte telephelyünkről, akkor a szállítási díj a Vásárlóra terhelhető, erről a webshopot üzemeletető Vállalkozás dönt.
Amennyiben a csomagot megkapta, átvette, kifizette, de mégsincs rá szüksége, akkor a terméket ne bontsa ki a csomagolásából és ne használja, hanem élhet a webes rendelésekre vonatkozó 14 napos elállási jogával, melyről részletesen az ÁSZF-ben (Általános Szerződési Feltételek) olvashat. Elállási igényét írásban jelezze a babycare@babycare.hu email címen vagy postai címünkön (Babycare Int. Kft. 1113 Budapest, Badacsonyi u. 24.)
Olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket is.
Olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatunkat és Adatvédelmi Nyilatkozatot, valamint a Sütikre (cookies) vonatkozó információkat is.